Unified. Cloud-based. This IS modern communication.

Cloud

UCaaS - Unified Communication as a Service

Unified Communication (ujednolicona komunikacja) polega na zintegrowaniu komunikacji głosowej, wideo oraz transmisji danych. Integrated Solutions daje możliwość potraktowania Unified Communication jako zewnętrznej usługi (as a Service), świadczonej w modelu chmury obliczeniowej (Cloud Computing).

Korzyści z UC w modelu z chmury to przede wszystkim brak nakładów inwestycyjnych i efektywniejsze wykorzystanie zasobów, dużo szybszy czas uruchomienia systemu, niesamowita elastyczność i „always green”, czyli najnowsza wersja systemu bez troski o upgrade'y.

Usługa skomponowana jest w oparciu o dojrzałe i zaawansowane rozwiązanie firmy Cisco (HCS – Hosted Collaboration Solution) i zasoby infrastrukturalne Grupy Orange Polska – m.in. największe w Polsce centrum przetwarzania danych oraz najbardziej rozległą sieć światłowodową.
 
Usługa UCaaS może oznaczać po prostu „słuchawki z chmury” – wykorzystując urządzenia stacjonarne i mobilne do połączeń głosowych, ale może być również rozbudowana o kolejne elementy systemu takie jak komunikator pozwalający dzwonić i przesyłać pliki, zestawiane w prosty sposób tele- i wideokonferencje, informowanie o dostępności itd.

 

Video

 

Integrated Solutions – UCaaS – Unified Communication as a Service

Zapraszamy do obejrzenia animacji ilustrującej, czym jest system Unified Communication (ujednoliconej komunikacji) i jak można z niego korzystać w modelu usługowym (as a service) z chmury obliczeniowej (Cloud Computing).

Integrated Solutions – zalety ujednoliconej komunikacji z chmury.

Dariusz Fabiszewski, Dyrektor Generalny Cisco Polska opowiada o zaletach rozwiązania Unified Communication w modelu cloud.

 
Jakie są korzyści?

Zmiana struktury kosztów.
Korzystanie z UC w zależności od aktualnych potrzeb oraz zmiana struktury kosztów – usługi są oparte na modelu kosztów operacyjnych, zapewniając bardziej elastyczną kontrolę nad wydatkami

Niezależność
Niezależność od systemów operacyjnych czy bazodanowych - technologia Cisco pozwala na obsługę różnych  systemów.

Elastyczność.
Zarówno w przypadku połączenia usługi z istniejącą infrastrukturą telefoniczną, tradycyjną lub IP, jak i w dodawaniu kolejnych użytkowników.

Testowanie systemu.
Możliwość testowego uruchomienia systemu na małym organizmie – poznanie funkcjonalności i sprawdzenia realnych potrzeb różnych grup użytkowników.

Łączenie systemów.
Możliwość łączenia wdrożonego już systemu UC w tradycyjnym modelu z platformą UCaaS.

Przejrzysty model rozliczeń.
Jedna comiesięczna faktura za wykorzystane zasoby, od jednego podmiotu dostarczającego usługę oraz sprzęt.

 

 
Zakres oferty

Dostarczamy platformę UC wraz z potrzebnymi łączami telekomunikacyjnymi oraz udostępniamy Data Center.

Integrujemy istniejące narzędzia komunikacyjne w jeden system oraz
wdrażamy, monitorujemy i administrujemy systemem UCaaS.

 
Zdjęcia

 

 

 

Zobacz także: Unified Communication