Communication

Contact Center

Współczesne Contact Center to już nie tylko centrum obsługi telefonicznej. CC wspierają nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami wpływając na rentowność firm.

System Contact Center umożliwia obsługę klientów poprzez różne kanały komunikacyjne:

  • Kontakt telefoniczny
  • Poczta elektroniczna (e-mail)
  • Dialog internetowy (web chat)
  • Wspólne przeglądanie stron przez agenta i klienta (web collaboration)
  • SMS
  • Wideo

Głównym zadaniem Contact Center jest:

  • Obsługa zgłoszeń przychodzących, które inicjują klienci (np. przyjmowanie zamówień, wsparcie serwisowe, przyjmowanie reklamacji i zgłoszeń),
  • Obsługa zgłoszeń wychodzących, które są inicjowane w celu połączenia z klientami (np. badanie rynku, sprzedaż przez telefon, poszukiwanie klientów, windykacja).

W Contact Center wymagane jest:

  • z jednej strony jak najszybsze łączenie klientów z najbardziej odpowiednimi do ich obsługi agentami oraz maksymalna automatyzacja i bardzo dobra jakość obsługi,
  • a z drugiej strony optymalne wykorzystanie agentów i zasobów do obsługi oraz zachowanie przy tym satysfakcji agentów z wykonywanej pracy.

Rozwiązania Contact Center są istotnym elementem strategii zarządzania firmą opartą na zarządzaniu relacjami z klientami (CRM).

 
Dla kogo?

Contact Center dedykowany jest dla firm, które:

  • Dbają o swój wizerunek w oczach Klientów,
  • Chcą zapewnić najwyższą jakość obsługi,
  • Chcą być dostępne dla Klientów w odpowiednim dla nich czasie i z wykorzystaniem dogodnej formy kontaktu,
  • Chcą szybko i w najlepszym dla Klientów czasie docierać do nich ze swoją ofertą.
 
Jakie są korzyści?

Obniżenie kosztów obsługi Klienta.

Większa kontrola nad sposobem obsługi Klienta.

Lepsze rozpoznanie potrzeb Klientów.

Dłuższe utrzymanie Klienta.

Zwiększenie szansy na pozyskanie nowych Klientów.

Natychmiastowe reagowanie na nowe trendy.

 
Zakres oferty

Dostarczamy rozwiązania od różnych producentów systemów Contact Center, co umożliwia nam dopasowanie się do specyficznych wymagań naszych klientów.

Oferowane rozwiązania możemy wdrażać w różnych modelach instalując je w lokalizacji klienta lub hostując po naszej stronie.

Ofertę Contact Center uzupełniamy różnymi systemami współpracującymi zapewniając przy tym większą kompleksowość oferty.

Oprócz realizacji wdrożeń, doradzamy również, jak optymalnie wykorzystać dostarczane rozwiązanie.

Zapewniamy kompleksową opiekę nad wdrożonym rozwiązaniem.

Zobacz także: Contact Center as a Service