Communication

Unified Communication

System Ujednoliconej Komunikacji (ang. Unified Communication) pozwala na korzystanie z bogatego zbioru funkcji komunikacyjnych, usprawniających wykonywanie codziennych obowiązków służbowych, dając jednocześnie możliwość skupienia się na treści komunikacji zamiast na sposobie jej zapewnienia.

Systemy Unified Communication umożliwiają szybszą wymianę informacji, ograniczenie kosztów połączeń telefonicznych czy podróży służbowych - wszystko dzięki temu, iż różne sposoby komunikacji, jak:

  • Połączenia telefoniczne
  • Konferencje web, głosowe i wideo
  • Zunifikowana poczta elektroniczna, głosowa i fax
  • Biznesowe komunikatory
  • Informacja o dostępności współpracowników
  • Praca grupowa i współdzielenie plików
  • Integracja istniejących narzędzi komunikacji

odbywają się za pomocą jednego, zintegrowanego systemu komunikacyjnego, bez względu na miejsce pobytu i medium dostępu.

 
Dla kogo?

 

Potrzebowaliśmy rozwiązania znacznie bardziej elastycznego i dynamicznego w konfiguracji i zarządzaniu. Rozwiązania, którym można administrować bez osobistej ingerencji, co było utrudnione z powodu centralizacji działu informatyki.

“Naszym głównym problemem w kontekście potrzeb telekomunikacyjnych było to, że rozwijaliśmy się bardzo niesymetrycznie” - mówi Paweł Zieliński, Dyrektor Biura Informatyki w ULMA Construcción.

“Nasze siedziby w zależności od otoczenia biznesowego (liczby nowych budów, skali i zakresu inwestycji) zmieniały swój skład osobowy. Częste zwiększanie lub zmniejszanie liczby pracowników powodowało częstą rekonfigurację i parametryzację infrastruktury teleinformatycznej.

Standardowe rozwiązania telekomunikacyjne nie sprawdzały się, ponieważ często trzeba było zamawiać nowe usługi lub rezygnować z już wykupionych, konfigurować nowe telefony, centrale telefoniczne itd. Potrzebowaliśmy rozwiązania znacznie bardziej elastycznego i dynamicznego w konfiguracji i zarządzaniu. Rozwiązania, którym można administrować bez osobistej ingerencji, co było utrudnione z powodu centralizacji działu informatyki.”

System Ujednoliconej Komunikacji dedykowany jest do Klientów charakteryzujących się:

  • Rozproszoną strukturą organizacyjną pod względem terytorialnym (wiele małych oddziałów w Polsce i za granicą).
  • Dużą liczbą pracowników pracujących zdalnie (np. duża sieć przedstawicieli handlowych).
  • Dużą ilością pracowników, którzy zmuszeni są podróżować pomiędzy oddziałami firmy.
  • Grupą pracowników mogących pracować w domu (tzw. „telepraca”).
 
Jakie są korzyści?

Ulepszenie współpracy
i komunikacji wewnątrz firmy oraz w kontaktach z firmami zewnętrznymi

Uporządkowanie
i ujednolicenie przepływu informacji wewnątrz organizacji

Elastyczność
związana z mobilnością pracy oraz dostępem do zasobów firmy

Eliminacja
zbędnych podróży służbowych oraz kosztów usług telekomunikacyjnych

 

schemat.jpg

 
Zakres oferty

Dostarczamy platformę komunikacyjną wraz z potrzebnymi łączami telekomunikacyjnymi

Integrujemy istniejące narzędzia komunikacyjne w jeden system

Wdrażamy, monitorujemy oraz administrujemy systemem Ujednoliconej Komunikacji UC Integrated

Cisco SPARK. Jedna platforma - cała komunikacja.

cisco-spark-graph.jpgW naszej ofercie, wśród wielu rozwiązań oferujemy także najnowszą platformę od Cisco do Ujednoliconej Komunikacji - Cisco SPARK.

Cisco SPARK łączy narzędzia do współpracy w postaci jednej, kompleksowej usługi, która zapewnia warunki do pracy, niezależnie od lokalizacji użytkownika lub używanego urządzenia. Użytkownicy dysponują dostępem do wiadomości błyskawicznych, konferencji i połączeń głosowych w każdym miejscu i czasie. Ponieważ usługa jest hostowana w chmurze, jest zawsze zaktualizowana.

Dowiedz się więcej o CISCO SPARK
lub
Skontaktuj się z naszym doradcą

Zobacz także: Unified Communication as a Service