Security

DDoS Protection

Nie daj się atakom DDoS

 

DDoS, czyli rozproszony atak, mający na celu zablokowanie dostępu do zasobów – najczęściej aplikacji internetowej, to numer jeden na liście cyberzagrożeń. Wystarczy kilka dolarów i minimalna wiedza technologiczna, aby w ciągu jednej chwili wyłączyć z e-świata dany serwis, sklep internetowy czy po prostu ukraść dane. Porównując zasoby potrzebne do przeprowadzenia ataku i skutki, z jakimi możemy mieć do czynienia – różnica jest ogromna. Dotychczasowe przypadki ataków pokazują, że koszty ataku mogą sięgać nawet kilkuset milionów dolarów. Im większa firma tym ryzyko wizerunkowych i finansowych strat rośnie. Sposób na skuteczną walkę z DDoS jest tylko jeden – aktywna ochrona. DDoS Protection to kompleksowa usługa ochrony Twojej firmy w sieci. Bazując na technologii firmy Arbor Networks i modelu chmury obliczeniowej dostarczamy rozwiązanie, które analizuje ruch i identyfikuje niepokojące zdarzenia. Dopełnieniem oferty jest wsparcie oferowane klientom przez SOC (Security Operation Center - Centrum Bezpieczeństwa Operacyjnego Orange). W trybie 24/7/365 specjaliści centrum monitorują ruch i w razie zagrożenia, rozpoczynają działania blokujące lub naprawcze.

 
Z czego składa się DDoS Protection?

 

Usługa DDoS Protection to połączenie trzech elementów, które świadczą o jej przewadze rynkowej:

  • kompetencje i infrastruktura teleinformatycznej Integrated Solutions oraz Orange Polska,
  • technologia Arbor Networks,
  • usługa Centrum Bezpieczeństwa Operacyjnego Orange.
 
Dla kogo?


DDoS Protection to usługa dedykowana każdej organizacji. W przypadku ataków DDoS ograniczenia branżowe czy też te dotyczące wielkości biznesu, nie istnieją. Wdrożenie właściwych mechanizmów zabezpieczających to jedyna droga do ochrony biznesu. O skuteczności oferowanej przez nas usługi DDoS Protection świadczy fakt, że obecnie większość polskich instytucji finansowych zdecydowało się na wdrożenie oferowanej przez IS technologii. W ten sposób firmy skutecznie uszczelniły dotychczasową infrastrukturę, zabezpieczyły własne zasoby teleinformatyczne i zwiększyły bezpieczeństwo obsługi klienta.

 
Korzyści:

zapewnienie bezpieczeństwa informacji i procesów biznesowych w firmie

stały monitoring ruchu i analiza możliwości wystąpienia potencjalnych zagrożeń

wsparcie w trybie 24/7/365 specjalistów z Centrum Bezpieczeństwa Operacyjnego w identyfikacji zagrożeń

natychmiastowe odparcie ataku i minimalizacja jego negatywnych skutków

elastyczny model rozliczania dzięki technologii cloud computing

niższe koszty całkowite, wynikające z braku konieczności inwestowania w odpowiednią infrastrukturę