Services

NetFusion Service

NetFusion Service to usługa stanowiąca wsparcie dla działów IT, która gwarantuje szybką reakcję w razie problemów z firmową siecią IP. Oferujemy serwis urządzeń sieci IP klienta, z gwarantowanym czasem dostawy części zapasowych i wsparciem inżyniera serwisu na miejscu u klienta, nawet w ciągu 4 godzin.

Jako jedyna firma w Polsce świadczymy tego typu usługi na terenie całego kraju, w głównych miastach Polski (Szczecin, Gdańsk, Olsztyn, Bydgoszcz, Warszawa, Białystok, Zielona Góra, Poznań, Łódź, Kielce, Lublin, Wrocław, Opole, Katowice, Kraków, Rzeszów).

Klienci mają do wyboru jeden z sześciu poziomów usług różniących się czasem wymiany wadliwych urządzeń i rodzajem wsparcia technicznego. Trzy najwyższe poziomy usługi – NetFusion Progress, NetFusion Premium i NetFusion Premium on Site – gwarantują obsługę przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ramach poziomów usługi „NetFusion Select on Site” oraz „NetFusion Premium on Site” zapewnione jest wsparcie inżyniera serwisu na miejscu instalacji urządzenia.

 
Dla kogo?



Dla wszystkich, którzy chcą zapewnić ciągłość działania krytycznych dla systemu urządzeń, duże przedsiębiorstwa
na terenie całej Polski.

 
Jakie są korzyści?

Ograniczenie strat finansowych.
Ograniczenie strat finansowych dzięki szybkiemu usunięciu
przyczyn awarii i przywróceniu normalnego funkcjonowania
infrastruktury informatycznej firmy,

Serwis.
Punkt kontaktu w razie wystąpienia awarii urządzenia,
dostęp do aktualizacji oprogramowania systemowego,
udostępnionego przez producenta,

Dostęp do aktualizacji.
Dostęp do aktualizacji sygnatur, definicji wirusów i innych
urządzeń sieci IP, udostępnionych przez producenta,

Szybka obsługa.
Sprawna i szybka obsługa – 16 punktów serwisowych
w całej Polsce.

 
Zakres oferty

Rejestrowanie zgłoszeń,
monitorowanie przebiegu wymiany
urządzenia oraz zdalna diagnoza
uszkodzenia sprzętu.

Części zamienne niezbędne
do przywrócenia działania
systemu.

Wsparcie inżyniera,
który wymieni uszkodzony
element systemu.